2 Ocak 2013 Çarşamba

O'nsuz Olamıyorum...

Yanıyorum dostlar !
Cayır cayır alev alev!
Yüreğim yanıyor ruhum yanıyor!
Gözlerim itfaiye misali suyunu boşaltsada yüreğime,
Olmuyor... Sönmüyor ateşim...

Yapamıyorum...
Onsuz olamıyorum!
Yanında olmak, gözlerine bakmak istiyorum...
Duramıyorum...
Dostlar canım yanıyor anlatamıyorum...

Aşk değil bu yüreğimdeki !
Acısıyla kaplanmış her zerresi !
Deniyorum elbette deniyorum,
Gözlerimi susturmayı,
Yüreğimin ateşini söndürmeyi...
Deniyorum tabiki...
Ama beceremiyorum!

Yüreğimin acısını, yanışını sizlere anlatamıyorum...
Oda anlamıyor zaten beni..
Siz nasıl anlicaksınız ki...
Sesim duyulmuyorsa yaradana,
Bak haykırıyorum yine tüm vücudumla!
Ben onu seviyorum !
Onu bana bağışla...

Vefasız yarim sende anla !
Seni Seviyorum... Seviyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder