3 Ocak 2013 Perşembe

Geçmişimde Kalanlar...

Eskileri düşündüm bu gece,
Geçmişimde kalanları,
Geçmişte yaşadıklarımı...
Ve sıra sana geldiğinde;
Mimiklerim hiç bu kadar hareketlenmemişti senden sonra...
Meğer ne güzel günlermiş o değerini bilemediğimiz birlikteliğimiz...
Olmayacak dua'ya amin deyişlerimiz...
Kurduğumuz uçsuz bucaksız, ipsiz sapsız hayallerimiz vardı seninle...
Kimselerin olmadığı, kimsenin bizi tanımadığı diyarlara kaçış planlarımız...
Şimdi düşündümde ne çok sevmişim ben seni be papatyam...
Belki sen mutlusundur şimdi;
O'nun koluna girip, birlikte yürüdüğümüz yollarda yürümekten,
Benimle gittiğin yerlere onunla gitmekten...
Sahi ben sana hiç papatyam dememiştim dimi?
Hıı...
Sanki bu yazdıklarımı okuyupta cevap verecekmişsin gibi,
Bir de soru soruyorum utanmadan...
Belki sen unutmuşsundur beni;
Ama ben seni unutmadım papatyam...
Kimseyi umursamadan yaptığımız aptallıkları,
Sabahladığımız geceleri,
Hoş sohbetlerimizi,
Ve; şuanda yanındakinin okşadığı saçlarını...
Sen bilmezsin şimdi bunları sana yazdığımı;
Ben sana yazıyorum, sen başkasına yorumluyorsun...
Eğer bir gün aklına gelirde; bakacak olursan yazdıklarıma diye,
Bu sözlerime senin bana verdiğin imzamı atıyorum... 'A.Ç'
Eğer mutsuz olursan bunları gördüğünde;
Bana geri dönesin diye...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder