3 Ocak 2013 Perşembe

Yaşarken Öldüm Ben...

Sensiz geçen her günün acısını bir bir çentikledim yüreğime,
Her gün senin başkasıyla olman korkusunu içimde yaşadım ben,
Kimse bilemedi seni nasıl sevdim ben!
Sen değer misin benim sana verdiğim değere bilmiyorum ama,
Ben sana değer verenlere ecelini vericem.
Ölüm kokucak her bir tarafın,
Leşlerin ve keşkelerinle yaşicaksın benim içerde yattığım hergün!
Sonra bitecek sanıcaksın,
Herşey yoluna giricek sanıcaksın.
Şu anda benim herşey yoluna girer düşüncesiyle beklerken yaşadıklarımı,
Sen, ben içerdeyken yaşayacaksın!
Fazla umutlanma ama;
Çıktığımda yine aynı şeyleri yaşayacaksın.
Ta ki; ecelini verdiklerim ecelimi verene kadar !
Sen beni yaşarken öldürdün,
Ben seni yaşatanları öldürdüm diyicem sana.
O zaman çok uzak sanma.
Az kaldı sana leş kokan bir dünya yaratmama çok az kaldı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder