3 Ocak 2013 Perşembe

Ben Susuyorum Bu Gece

Ben susuyorum bu gece.
Anlatmak istediklerimi yıldızlar getirsin dile.
Tek bir kelime dahi etmicem sana,
Ama yine de dinlemek istersen beni,
Yanlız bıraktığın gecelere sor neler çektiğimi...

Ben susuyorum bu gece.
Hiç susmamıştım bugüne dek,
Oysa, hiç bu kadar yanmamıştı canım...
Azrail bile canımı karıştırdı seninle,
Bendeki sen sevgimi ben sanıp,
Seni aldı benden...
İşte bu yüzden susuyorum, susuyorum ben...

Ben susuyorum bu gece.
Gözlerimi bile konuşturmıyacağım,
İllede konuşayım istersen,
Ağlayan bulutları dinle bu gece.
Onların dökülen her damlası sen'lerle dolu.
Yine de anlayamazsan sevgimi,
Daha sana kim anlatabilir ki sevgiyi?

Ben susuyorum bu gece.
Elimdeki kaleme sor beni,
Ya da kalemi 'sen sen' diye ağlattığım kağıtlara sor...
Duymak istersen eğer bir parça sesimi,
Kulaklarınla değil kalbinle dinle sessizliğimi,
Eğer varsa hakederin,
Duyarsın yüreğimdeki sesleri...

Ben susuyorum bu gece.
Sen de sus artık bence...
Çünkü bu son vedamız birbirimize,
Ben gözlerimi kapatıp, dalınca sessizliğin derinliklerine,
Sen o zaman konuş benimle.
Yüzüme söyleyemediğin yalanlarını!
O zaman, tek tek savur yüzüme...

Ben susuyorum bu gece.
Yine de duymak istersen itiraf ettiğin ihanet ve yalanlarına cevabımı,
Sus...
Ve sadece geceleri gökyüzünü dinle,
Ya da, karanlık gecelerde,
Tıpkı sen yokken benim yaptığım gibi,
Kalbini dinle;
Yokluğumun verdiği sessizlikle birlikte...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder