3 Ocak 2013 Perşembe

Ölüyorum Anne !

Acılar içinde kaldım ölüyorum anne!
İyimisin diye soranlar çok oluyor;
İyi değilim diyemiyorum anne...
Seviyorum, çok seviyorum...
Ama o beni sevmiyor be anne!
Sevmiyor..

Ben ölüyorum anne;
Cehennem ateşi gibi bir ateş var içimde,
Buz misali yüreği bile söndüremiyor ateşimi...
Kimseler anlamıyor beni,
Herkes kötü biliyor senin oğlunu anne!

Yüreğim parçalanıyor,
Gözlerim dolu dolu oluyor onu aklımdan siktir edemedikçe,
Yanıyorum, ölüyorum diyorum;
Kimse, kimse anlamıyor anne!

Haykırmak istiyorum acılarımı,
Ama çığlıklarımın sesi kısılıyor acımdan,
Bağıramıyorum anne...

Anne;
Biricik oğlun ölüyor anne...
Ama sen üzülme,
Nasıl olsa kavuşuruz seninle,
Yüreğime ağır geliyor bu hayat,
Ben yaşayamıyorum anne!...
Yaşayamıyorum, yüreğime ağır geliyor bu hayat...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder