13 Ocak 2013 Pazar

Yürek Sızım Sızlamasın...


Gündüzler hiç yaşanmasın istiyorum,
Güneş hiç doğmasın,
Yıldızların parıltısı kaybolmasın,
Şarkılar hiç çalmasın istiyorum;
Yürek sızım sızlamasın diye...

Uykular hiç gelmesin istiyorum,
Rüyalarıma giremeyesin diye...
Gündüzler hiç yaşanmasın istiyorum,
Aklıma düşmesin ayrılığımız,
Yürek sızım sızlamasın diye...

Seni çok seviyorum,
Ama sevmek istemiyorum...
Gözlerine dalıp gitmemek için,
Yüzünü bile görmek istemiyorum...
Hiç gülümseme istiyorum bensiz iken,
Yürek sızım sızlamasın istiyorum...

Göz kapaklarımla savaşıyorum her gece,
Kaç kahveyi öldürdüm bilmiyorum, sensiz gecelerde...
Herşey düzgün olsun istiyorum,
Hayatım düzenli olsun istiyorum, ama;
Yürek sızım sızlamasın istiyorum...

Gülümsüyorum sen dışında herkezin yüzüne,
Kimseye seni sevdiğimi söylemiyorum,
Mutluymuş gibi rol yapmaya çalışıyorum,
Ama; herkez gibi maske takmayı beceremiyorum...
Seni görmek istiyorum,
Seni ne kadar özlediğimi söylemek istiyorum...
Hatta delilik yapıp seni ne kadar çok sevdiğimi,
Tüm dünyaya haykırmak istiyorum, ama;
Yürek sızım sızlamasın istiyorum...

Sabahlara kadar içmek istiyorum,
Günboyu seni düşünmek,
O güzel günlerimi yad etmek istiyorum...
Üşümek istiyorum;
Soğuktan donarcasına titremek istiyorum,
Sonra sen gel ellerimi ellerinle ısıt istiyorum...
Sonra durup düşünüyorum,
Gelirse vazgeçemem diyorum,
Yürek sızım sızlamasın diyorum...

Ve susuyorum...
Ruhumu bir yudum alkole,
Bedenimin yorgunluğunu göz kapaklarıma teslim ederek,
Susuyorum...
Yürek sızım sızlamasın istiyorum,
Sen çık gel istiyorum, ama;
Gelirsen gitmenden korkuyorum,
Ve susuyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder