3 Ocak 2013 Perşembe

Sırf Sen Mutlu Ol Diye...

Sırf sen mutlu ol diye;
Senden vazgeçebilecek kadar sevdim ben seni...
Unutamam belki seni,
Ama sırf sen mutlu ol diye;
Senin geçtiğin yollardan bile geçmiyorum,
Denk gelmeyelim gülen yüzün düşmesin diye...

Sen ne biliyorsun ki seni sevmenin bana ödettiği bedeli?
Sen, benim seni sevdiğim kadar beni sevdinmi ki bilesin ayrı kalmanın hissettirdiğini?
Sen her gece rüyalarında sevdiğini görürken,
Onu gördüğün yerde o üzülmesin diye başını çevirmek ne kadar zor bilirmisin?
Ya da sırf onu görebilmek için;
En ufak bir perde aralığını didik didik değerlendirmek nedir bilirmisin?

Sırf sen mutlu ol diye benim katlandığım acıya sen dayanamazsın,
Benim yerimde sen olsan;
Şimdi çoktan ölmüştün...
Sen; sevdiğin için kendi hayatını gözden çıkarmak ne demek bilirmisin?
Ölümü göze alabilmek nedir bilirmisin sen?

Aşk acı verdikçe güzel gelir derler;
Kimse bilmez sevenin halini,
Kimse duymaz aşk'ın feryat edişlerini...
Sevdiğin bile anlamazsa seni;
Kim anlayabilir ki sevgini?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder