22 Ocak 2013 Salı

Giderken... Beni Unutmuşsun Ardında...


Giderken herşeyini götürmüşsün,
Hiç birşeyini unutmamışsın...
Unutmamışsın da;
Kalbimi bana bırakmayı unutmuşsun be güzelim...

Yastığımdan kokunu,
Elimden ellerini,
Çerçevedeki resimlerini,
Sana yazdığım şiirleri...

Hiç birşeyini bırakmamışsın geriye,
Peki beni niye unuttun geride?

Gözlerimden gözlerini,
Dilimden nağmeleri,
Verdiğin sözleri,
Rüyalarımdaki seni bile götürmüşsün...

Hiç birşeyini unutmamışsın giderken,
Unutmamışsın da;
Kalbimi bana bırakmayı unutmuşsun be güzelim...

Giderken herşeyini götürmüşsün yanında,
Senden geriye;
Ayrılığı bırakmışsın kollarıma,
Gözyaşlarının hüzüne olan aşkını damlatmışsın göz kapaklarıma...

Hiç birşeyini unutmamışsın giderken,
Ama acısını fazla kaçırmışsın ayrılık aş'ının,
Biraz da soğuk sanki...

Seni mutlu eden herşeyi götürürken,
Beni neden unuttun geride bıraktıklarının içinde?...

Ölümü serdin yollarıma,
En güzel sevdamı zehir ettin boğazıma,
En güzel şarabı almıştım oysa,
Yıllanmış aşk'ların en acısıymış tadın...

Hiç birşeyini unutmamışsın,
Unutmamışsında;
Canımı canında, yüreğimi avuçlarında,
Beni ardında yarım bırakmışsın...

//Ahmet Çağatay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder