2 Ocak 2013 Çarşamba

Özledim Lan Özledim

Özledim;
Gülüşünü bakışını,
Gözlerime bakarken gözlerindeki umut ışığını,
Özledim…
Dudaklarınla dudaklarımı nemlendirmeni,
Ellerinle ellerimi ısıtmanı,
Değişmeyen hayatımda yaşattığın değişken duyguları,
Özledim…

Sesini, soluğunu,
Göz kırpamayaşını,
Hakaret edişlerini bile özledim…
Kızdığımda, yüzündeki masum ifadeyi,
Sinirlendiğinde bakışlarını ve
Yükselen ses tonunu bile,
Özledim…

Kısacası seni özledim,
Aşk’ını özledim,
Aşk’ımı özledim…
Sevmeyi sevilmeyi özledim,
Yanlızlığa özlemini giderdiysen eğer,
Şimdi bana dönmeni isterim…

Kaldığımız yerden,
Olana bitene aldırmadan,
Kimin ne dediğini umursamadan,
Dönmeni bekledim…
Geri dönüşlerini özledim…

Yollarını gözlemeyi özledim,
Kısa süreli ayrılıklarda,
Seni özlemeyi bile özledim…
Özledim lan özledim…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder