3 Ocak 2013 Perşembe

Seni Severken Kaybettim Duygularımı...

Seni severken kaybettiğim duygularımı,
Seni hatırlamaya çalışırken içtiğim sigara da buldum ben.
Belki kızıcaksın şimdi bana,
Söz vermiştin bırakcam demiştim diye,
Sen de söz vermiştin,
Seni bırakmıcam diye...
Senden öğrendim ben verdiğim sözleri tutmamayı,
Senden öğrendim ben neyi sevdiğimi bilmeden seni seviyorumlu cümleler kurmayı,
Sana da demişimdir elbet seni seviyorum diye,
Belki de bilemedim ben seni degil seni unutturan o maddeyi sevmişim...
Özürdiliyorum ama senden degil,
Seni ona tercih ettiğim, senin o kötü bildiğin,
Ama beni gerçekten seven ve mutlu eden o şeyden!
Bana o olmazsa ben hep yanındayım demiştin,
Ben de sana senin olduğun yerde o olmaz demiştim.
Şimdi hiç kızma bana boşuna,
Çünkü sen yanımda yoksun,
Ama o hala dudaklarımda...
Sen aklıma gelince acı veriyorsun,
O aklıma geldiğinde senin yaşamamı istemediğin,
Bozuk para gibi harcadığın tertemiz duygularımla,
Beni mutlu ediyor...
Belki aciz işi bizimkisi,
Belki tiryaki, belki müptezel...
Ama delikanlıdır bunun içicisi,
Ne kahpeliktetir eli,
Ne de şerefsizlikte...
Kim ne derse desin bize,
İsterse herkes yaptıklarımızla yargılasın bizi...
Ama şunu unutmayın ki;
İçimizdekileri ve yaptıklarımızın sebebini,
Ne bizi tanıyan bilir, ne de tanımayan...
Yukarıda bir Allah var bizi anlayan!
O yüzden iplemiyorum sizlerin söylediklerini,
İster p..ç deyin ister serseri...
Nefesimsin derim sana,
Çekip gidersin giderken öldürdüğünün farkında bile olmadan...
Ben ölmek isterim sen gittin diye,
Adımız çıkar gözü kara serseriye...
Ulan şerefsiz!
Biz sana katil dediki giderken nefesimi kestin diye?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder