3 Ocak 2013 Perşembe

Sen Gittin Gideli (Seslendirme)

Sen gittin gideli gönlümün aşk kokan şehrinden,
Ben gündüzleri hiç yaşayamadım...
Çünkü sen;
Umutla neşeyle başladığım yeni bir günün yarısında çekip gitmiştin...
Hem günümü hem beni yarım bırakarak...
Ne gündüzü yaşattın bana,
Ne de bir umut bıraktın giderken bana...
O yüzden ben gündüzleri hiç yaşayamadım...
Hiç görmedim güneşin yeryüzünü aydınlatan ışığını,
Soğuktan kaskatı kesilmiş kalpleri yumuşattığını hiç göremedim...

Sen gittin gideli;
Ben gündüzleri hiç yaşamadım.
Neyim var neyim yoksa;
Herşeyimi gecelerle yaşadım...
Yıldızlara anlattım derdimi, sevgimi...
Işık olarak görebildiğim tek şey ay'ın ve yıldızların yansımasıydı...
Hiç uyumadım ben geceleri,
Hem içtim hem özledim,
Yeri geldi yokluğuna sarılıp, hasretinden ağladım...
Unuttum insanlar için hayatın güneşin doğuşuyla başladığını,
Ben kendime gecelerden bir dünya yarattım,
İçinde hayallerim ve umutlarım olan,
Yalan dolan, sahtelik, kahpelik olmayan tertemiz dürüst bir dünya...
Ben dünyamdaki en saf en temiz duyguları sana sakladım,
Olur ya; Hani belki bir gün geri dönmek istersin diye...

Sen gittin gideli;
Ben gündüzleri hiç yaşamadım...
Her güneşin doğuşuna sen kala uykulara daldım,
Onunla avuttum kendimi,
Onunla unuttum gittiğini...
Bu yüzden seni hep yanımdasın sandım...
Sen ne kadar dirensende, ben gittiğine hiç inanmadım.
Çünkü; gidişini hatırlatıcak bir tek gündüzü yaşamadım,
Sen gittin gideli...
Güneşim'din sen benim;
En karanlık dünyamı bir anda aydınlatabilen,
Tek gerçeğim yaşama sebebimdin...

Sen gittin gideli;
Gündüzleri hiç yaşamadım ben...
Çünkü her gün yarım geliyordu bana...
Senin benden gittiğin o dakikayı,
Hatırlamamak için hergün rüyaları sen dolu uykulara dalıyorum ben...
Güneşimsin demiştim sana hiç gitmezsin diye düşünerek,
Demek ki hata etmişim her doğan güneşin batacağını düşünememişim...
Şimdi düşünüyorum da;
Ben senin uğruna kaç günümü hibe etmişim,
Kaç gece uykularımı erteleyip sabahlarımı terketmişim...
Asıl hatayı ben burda etmişim;
Bir aptal gibi seni sevmişim...
Seni onunla görünce anladım...

Sen gittin gideli;
Çekip çarptığın o kapı hiç kapanmadı,
Hala ardına kadar açık ve hala ışığı yanık...
Sen ne kadar kör baksanda;
Ben senin gördüğün yerdeyim aslında.
Umutsuz fakat ümitle,
Gelmediğin her güne lanet okuyarak,
Seni bekliyorum...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder