2 Ocak 2013 Çarşamba

Beni Unut Sevdiğim...

Şimdi benden gitmemi istedin de bende gittim ya hani...
Öyle bir zaman gelicek ki;
Bir sabah gözlerini feryat sesleriyle açıcaksın...
Yeni bir güne gözyaşların ve pişmanlık duygularınla başlicaksın...

O ana kadar hep ben sana gelicem,
Ama sen hep 'git' diyeceksin,
Ve bende gidicem...
Sonra o an geldiğinde;
Sen bana gelmek isticeksin...

Ama bu seferde ben istemicem senin yanıma gelmeni...
Olmaz dicem sana olmaz...
Senin bana gelmek istediğin her an
'Bana zaman ver biraz' deyişlerini hatırlatıcam sana,
Ve sana verdiğim zaman henüz bitmedi dicem...

Benim şu anda yandığım gibi,
Sen o zaman yanıcaksın...
Hergün benim yaşadığım bu acıyla uyanıp,
Sonra yatagının diger tarafında duran yastığa sarılıp,
Ağlayarak bekliceksin bana geliceğin zamanı...
Seni yanıma almam için yalvarıcaksın bana;
Her gün her gece...

Şimdi karşımda döktüğün gözyaşlarına dayanamam,
Sen ne kadar beni istemiyor olsanda,
Ben seni ağlarken görmeye dayanamam...
Ama o zaman;
Seni yukardan izlerken,
Ağlama demicem gözyaşlarının yanaklarından süzülüşünü izleyip,
Dayanıcam...

Senin zamanın dolana kadar almicam seni yanıma...
Zaten alışırsın yaşanıcaklara,
O kadar takma kafana...
Hani bana diyordun ya 'unut beni' diye,
Sende o an geldiğinde bunu yap;
Beni unut sevdiğim.... Beni unut....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder