3 Ocak 2013 Perşembe

Pardon Adın Neydi Senin?

Pardon adın neydi senin?
O kadar uzun zaman oldu ki; sana adınla hitap etmeyeli... 
Bütün sevgi sözcüklerini ezberlemiştim oysa;
Her gün içlerinden birini sana kullanmak zorunda hissettiğimden olsa gerek...
Bakarmısın? Hala söylemedin bana ismini...
Birlikteyken iyiydi de, şimdi nasıl derim sana ''sevdiceğim bakar mısın?'' diye.
Söylersem hainlik olmaz mı yanındaki sevdiğine?
Adın dışında hiçbir şeyini unutmadım.
Yemin ederim...
Gülüşün, bakışın, öpüşün, sıcaklığın...
Nasıl yer ettilerse aklımda, hala benimleler sen terk etmiş olsanda...
Lafı fazla uzatmicam ''ismini öğrenemediğim geçmişim" diye hitap edeyim...
Sadece ''nasılsın'' demek istemiştim...
Mutlu görünmüyorsun, inşallah yanılıyorumdur senin hakkında...
Haaa... Bu arada ''ismini unuttuğum geçmişimden geçiremediğim...''
Yanındaki duysun istemiyorum ama...
''Seni çok özledim'', yüzünü gözlerime ezberlettiğim...
''Seni çok özledim...''
Sen bir şey demeyecek misin?
Peki... Öyle olsun...
En azından adını söyle de; öyle gideyim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder