3 Ocak 2013 Perşembe

Özlemin Canımı Yakmasa Gel Demem Sana...

Seni özlediğim zamanlarda yokluğunu kokluyorum...
Senin kadar sarmıyor,
Yokluğun beni...
Hasretin takıldı aklıma,
Çek git dedim; 
''Gidersem yokluğunu kim hatırlatır sana'' dedi...
Oysa gerek yoktu seni bana kimsenin hatırlatmasına,
Unutulanlar hatırlanır arada,
Unutamadıkların aklındadır zaten hala...
Aşkımızdan geriye kalan herşeyi yaktım,
Bana kurduğun sevgi cümleleride dahil...
Bütün kalıntılarımızı unuttum aşkımıza dair...
Ama o gözlerin;
Kömür karası, kalbe zarar, akıl hırsızı gözlerin,
Hala aklımdalar...
Yokluğunu hiç hatırlatmadılar bana,
Her an benimleydin sanki, gözlerin gözlerimin önüne düştüğünde...
Ama o hasretin yok mu...
O şerefsizi bir def edebilsem başımdan;
İnan yokluğunu hatırlamam...
Kokunu özleyişlerim olmasa;
Sana sarılmak istemelerim tutmasa...
Allah canımı alsın ki;
''Gel'' demem sana...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder