3 Ocak 2013 Perşembe

Sevgi? Nasıl Birşey?

Ben anlayamadım bu insanların 'seni seviyorum' cümlelerindeki sevgi nasıl birşey?
Sevgi dediğiniz sadece soğuktan titreyen bedenini ısıtmak için kullanılan bir araç mıdır?
Böylesine muhteşem bir duyguyu içinde barındırırken insanoğlu,
Neden göstermek istemez ki sevdiğine sevgisini?

Sevgi dediğiniz şey;
Nasıl birşey?
Siz ne anlıyorsunuz 'seni seviyorum' cümlesinden?
Sevilen rahatsızdır her zaman sevilmekten, sahiplenilmekten...
Sevilmeyen sevilmek isterken,
Özgürlüğünden fedakarlık edemiyorsa sevilmeye değer midir?

'Seni seviyorum' dediğiniz kişiye,
Nasıl diyebilirsiniz 'sev ama rahat bırak' diye?
'Seni seviyorum' demek;
Sevdiğin kişiyi kaybetmekten korkmak değilmidir?
Peki, seven korkarsa sevdiğini kaybetmekten,
Özgürlük dediğiniz kavram nasıl yaşatılabilir severken?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder