23 Ocak 2013 Çarşamba

Yangın Var Yine Yüreğimde...


Yangın var yine yüreğimde,
Bedenim kor alevler içinde...
Gözyaşı döksem diner sandım, sancım...
Bütün gece oturup yıkılan hayallerime ağladım...

Ne acılarım hafifledi,
Ne de yangını söndü yüreğimin...
Acılara alışmıştım oysa,
Ama sen bambaşka yaktın beni,
Herkesten çok başka...

İlacı senmişsin yanan yüreğimin,
Varlığını hayal edince anladım...
Herşey yandı içimde sen haricinde,
Üfledim geride kalan küllerimi,
Herşey uçtu gitti seninle,
Sevgin kaldı yine yüreğimde...

Dön desem dönmezsin,
Beni de götür desem, götürmezsin...
O halde bu ruh yanmış bedeni sensiz neylesin?

Al eline şimdi bir mermi,
Sözlerinle değil silahınla öldür beni...
Şakaklarıma bir kurşun yeter,
Ölürken gözlerine bakmak bana cehennemi cennet eder...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder