3 Ocak 2013 Perşembe

Hasretin Ağır Geliyor Dayanamıyorum...

Yetmedi mi çektirdiğin bu acı?
Daha ne kadar dayanabilirim ki hasretine?
Etme gözün sevdiğim, kır çiçeğim,
Geç gelen baharım solmayan güneşim...
Bitsin artık bu ayrılık,
Sönsün artık bu içimdeki sensizlik ateşi...
Hadi gel, gel de bitir şu yürek sancımı...

Yetmedi mi çektirdiğin bu ayrılık?
Sende seviyorsun biliyorum.
Kimse inanmasada, ben sevdiğine inanıyorum...
Anlam veremiyorum bu ayrılığa,
Neden gittiğini düşünüyorum;
Hiçbir sebeb bulamıyorum yaşadıklarımızın yanında...

Çok yorgunum vefasızım,
Hasretin ağır geliyor yüreğime dayanamıyorum...
Ben sensiz yaşayamıyorum!
Dışarda gördüğün ben değilim,
O gülen yüz benim değil,
Düşünüyormuş gibi yapan o akıl bende değil,
Ben sendeyim...
Herşeyim sensin benim...

Nasıl olduğumu merak etmiyor musun hiç?
Hiç mi düşmüyorum aklına?
Gözlerini kapattığında hiç mi düşmüyor gözlerine slüetim?
Seni seviyorum meleğim...
Seni seviyorum...

Neyin cezası bu bize yaşattığın?
Cehennem de yaşamanın bile bir sonu var.
Bu yaşattığın acının sonu ne zaman?
Her aşk masalı mutlu biter diye bilirdim ben,
Masal gibi yaşamadık mı biz aşk'ı?
Peki sonu neden bu kadar acımasızdı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder