2 Ocak 2013 Çarşamba

Dön Gel Sevdiğim...

Aklıma geldiğin anlarda,
Yanlızlıktan sıkılıp,
Baktığımda odamın camında,
Gördüğüm kiremitlerin tepesine çıkıp,
Atlasam aşağa;
Düşermiyim acaba yanına?
Düştüğümde yanına, açıp kollarını sararmısın beni,
Sarmasanda gördüğünde yerdeki cansız bedenimi,
Gözlerinden dökülen olurmu acaba?
Bakma sen saçmalıyorum ben yazarken,
Sen yokken düşünemiyorum neden böyleyim ben!
Alıştım galiba her an her dakika,
Seninle olmaya,
Dön gel artık sevdiğim ellerimi bırakma...

Hakim olamıyorum ne elime ne dilime,
Yazmak istemiyorum ama mürekkep firar ediyor tuttuğum kalemden,
Haykırıyor içimdeki sen sevgimi ve bir o kadar beslediğim kinimi...
Yaptığını haketmedim,
Ben senden sevgiden başka ne istedim,
Gidip piçlerin altında yatarken,
Sana olan sevgimi hiç mi düşünmedin?
Ne yaptımda bana bu acıyı yaşattın?
Neden gidip beni piçin biriyle aldattın?
O sana ne verdi benim veremediğim,
Aradan onca zaman geçti,
Şimdi söyle bulabildinmi benim gibi seni seveni?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder