3 Ocak 2013 Perşembe

Uyumak İstiyorum...

Uyumak istiyorum...
Sadece uyumak...
Çünkü sadece uykularımda geçiyor yokluğunun ağır sancısı,
Bu yüzden hiç uyanmadan uyumak istiyorum...

Sürekli seninle olmak,
Sıcaklığını, bakışını, gülüşünü görmek istiyorum...
Yokluğuna dayanamıyorum,
Çıldırıyorum sensizlikten,
Anlatamıyorum yokluğunun ağır sancısını kaldıramıyorum...
Seni görebildiğim tek yer uykularımdaki hayalin...
Yokluğuna ve sessizliğine sadece uykularımda katlanabiliyorum
Bu yüzden hiç uyanmadan uyumak istiyorum...

Sensiz ne güneşe bakabiliyorum,
Ne de mehtabı izleyebiliyorum...
Acı veriyor nereye baksam,
Kiminle konuşsam...
Ne senin yerini tutabiliyorlar,
Ne de yokluğunun verdiği ağır sancımı dindirebiliyorlar...
Yapamıyorum...
Uyumadan başka türlü yokluğuna dayanamıyorum...
Bu yüzden azrail canımı alana kadar,
Uykularımda hayalinle yaşamak istiyorum...

Her şarkı acı veriyor,
Her şiir seni anlatıyor...
Sanki çektiğim acı yetmiyor gibi,
Bir de onlar derdime dert ekliyor...
Anlamıyorsun...
Anlamıyorlar...
Yaşadığım bu aşk acısına katlanamıyorum daha fazla...
Seviyorum, seni çok seviyorum,
Sensiz ben yaşayamıyorum...
Bu yüzden sadece uyumak istiyorum...

Neden? Neden sadece rüyalarımda benimlesin?
Neden yanımda değilsin?
Neden hayatıma zehir ektin de gittin?
Az mı sevdim?
Az mı değer verdim de sevemedin?
Uyumak istiyorum sadece uyumak istiyorum...

Söylediklerini bir türlü unutamıyorum...
Verdiğin sözler geliyor aklıma,
Aklıma mukayet olamıyorum,
Ben bu acıyla yaşayamıyorum...
Napıcağımı bilmiyorum sensizliğe nasıl alışıcağım,
Yokluğuna nasıl dayanıcam, boşluğunu nasıl doldurucam?
Bilemiyorum...
O kadar çaresizim ki karşında;
Bu yüzden hiç uyanmadan uyumak istiyorum...

Ben her uykuya uyanmamak ümidiyle yatıyorum,
Ne sensizliğe ne de sessizliğine alışamıyorum...
Ayrılık yoktu birbirimize verdiğimiz sözlerde,
Başkası uğruna terk etmek yoktu!
Yüreğimizi çalıp kaçmak yoktu...
Söylesene sevdiğim bu yaptığın hangi aşk kitabına uydu?
Sen neşeyle yeni bir güne uyanırken,
Ben yine bütün çaresizliğim ve acılarımla,
Hiç uyanmamak ya da uyanamamak ümidiyle,
Hayalinin olduğu diyalara kanat çırpıyorum,
Ve gözlerimi kapatıyorum....
Çünkü uyumak istiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder