3 Ocak 2013 Perşembe

Sen Söyle Şimdi İzmir...

Söyle İzmir sen söyle şimdi;
Faydası olur mu bu şehri bırakıp sana gelmenin?
Acımı dindirebilecek misin?
İçimdeki ateşin küllerini savurabilecek misin ?

Şimdi sen söyle İzmir?
Denizinin maviliği unutturabilecek mi bana o vefasızı?
Acımı dindirebilecek mi denizinin tuzu?
Yoksa yaramı mı deşecek?
Bana iyimi geleceksin?

Söyle İzmir sen söyle şimdi,
Ben susayım bu gece sen konuş...
Açalım bir 70 lik,
Olmadı saralım bir sigara...

Söyle İzmir sen söyle şimdi,
Her şey biter mi senden uzak şehirlerden koşup sana gelirsem?
Acılarımı dindirebilecek misin İzmir?
Yakmalı mı bütün acı veren şehirleri?
Yoksa acılara denizinin tuzunu basıp yakmalı mı acı veren bu yüreği?

Söyle İzmir sen söyle şimdi,
Sevmeyi mi bilemedim,
Sevilmeyi mi haketmedim?
Sevdiklerim mi şerefsiz?
Sevemeyenler mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder