3 Ocak 2013 Perşembe

Duyabileceğin Tek Şey Selâ'm Olucak...

Duyabileceğin Tek Şey Selâ'm Olucak...

Son sözlerimi bile duyamıcaksın bu defa,
İnsanlık yaptım sana, son kez seni seviyorum diyebilmek için, can havliyle aradım seni.
Ölüm haberimi benden duy istedim,
Bir selâ sesiyle uyanma diye sabahlara...
Sen bunu bile haketmedin,
Ne hayatı yaşattın bana;
Ne de ölmeme izin verdin...
Ama bir can borcum olsun sana,
Bugün olmazsa; yarın, bu can feda olsun sana...

Bundan sonra ne haber ne de bir selam,
Benden duyabildiğin tek kelam seni seviyorum olsun,
Sen sevmesende, sevdim ben seni...
Hiç karşılık beklemeden gösterdim sevgimi,
Ne bir şans verdin,
Ne de sevmeyi denedin...
Söyleyebildiğin tek şey 'haketmiyorum sevgini' deyişin...
Ölüm; sana acı, bana hayat vericek bundan gayrı,
Fazla uzun sürmez, 'unuturum seni' diyebildiğin gibi,
Unutursun elbet, senin için bu canı feda ettiğimi...
'Düşünme beni' dediğin gibi, şimdi sen de düşünme beni...

Bunlar artık, sana ve hayata son cümlelerim,
Ne şiirimi duyarsın bundan sonra,
Ne de bir haberimi...
Duyabilceğin tek şey selâ'm olucak bundan sonra...
Yaşamayı beceremedim ben senin gibi,
Hep sevdim, değer verdim.
Sonunda ne sevildim, ne de değer bildirebildim...
Ölmeyi başarıcam ama, kararlıyım bu konuda...

Sen sevmiyorum desen de;
Yaşadığım acıyı yaşatıcam sana...
Unutman fazla zamanını almaz belki ama;
Kısa süreliğine de olsa yaşadığım acıyı yaşatıcam sana...
Seni sevdiğim kadar sevmeye çaba gösterseydin beni,
Çok mutlu ederdim seni...
Şimdi sana yeni piçinle, yeni hayatında mutluluklar diliyorum..
Benim hakkımda duyabilceğin tek şey selâ'm olucak bundan sonrai söz veriyorum...

Ve; bilirsin ki verdiğim sözümü tutarım ben...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder