3 Ocak 2013 Perşembe

Suskunluğuma Aldanmayın...

Suskunluğuma aldanmayın;
İçimde kopan fırtınaları hiçbiriniz anlayamazsınız.
Bu yüzden bana derdini anlat demeyin.

Beni yaptıklarımla yargılamayın;
Yaptıklarımın sebeblerini bilmeden, duyduklarınıza aldanmayın...
Beni dinlemeden,
Beni tanıdığınızı sanmayın!
Yıllardır yaşadıklarımızı bilmeden.

Sormayın beni ona buna;
Derdiniz varsa benimle halledin.
Çözümü yoksa derdinizin,
Ya kafama sıkın ya da siktirin gidin.

Beni anlamak için geçmişimi kurcalamayın,
Geleceğime bakın.
Bana öyle sahte gülüşlerle, yalan sözlerle cümleler kurmayın;
Dürüst olun ki;
Dostluğunuzda büyük olsun düşmanlığınızda...

Önemli olan sizin benim hakkımda ne düşündüğünüz değil;
Benim size nasıl davrandığımdır.
Hepiniz maskelerle karşıma çıkarken;
Benden size insanlık göstermemi beklemeyin.

Bundan böyle;
Herkese takındığı maskenin ederi kadar değer;
O maskenin altındaki korkak benliği kadar, kahpelik.
Kim nasıl görünürse gözüme,
Bundan gayrı öyle kalır şeyimde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder