2 Ocak 2013 Çarşamba

Gelsende Bir, Gelmesen de...

Şimdi kiminlesin ya da nerdesin bilmiyorum,
Ama ; bir gün seni benden çok seveni bulamadığında,
Geleceğin yer burası biliyorum...
Bana sorarsan eğer;
Farketmez artık...
Gelsende bir, gelmesende...

Alıştığım durumlar vardı seninleyken;
Sana sarılıp uyumak gibi...
''Yapamazsın bensiz uyuyamassın...'' diye düşünme,
Çünkü; uykularım kaçtığında sana sarılmak istediğimde,
Yanlızlık gelip uzanıyor yanıma...
Kime sarıldığımın bi önemi yok zaten,
Burnumda senin kokun oldukça...

Belki gönlünü yakamaz kimse benimkini yaktığın kadar,
Belki kimse sevemez seni benim sevdiğim kadar,
Ama ben, şimdi yanlızlığı seni sevdiğimden daha çok seviyorum,
Ve; aslına bakarsan artık dönmeni istemiyorum...
Hani ben seni severken gidip altına girdiklerin var ya;
Hani kalçalarını dans ettirirken yatakta aklına gelmediğim geceler...
İşte sen şimdi o zaman yaptığın gibi yaparak yaşa bensizliği,
Sanki hayatında ben varmışım gibi,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder