2 Ocak 2013 Çarşamba

Uyku Yok Yine Gözlerimde…

Uyku yok yine gözlerimde,
Sen varsın bir tek hayallerimde,
Gözlerimi kapattığımda gözlerin,
Dokunduğumda dudaklarıma;
Dudakların gelir aklıma…
Adını sayıklarım her sarhoş olduğumda,
Bunu sen bilemezsin…
Yazdığım her söz sanadır aslında,
Çizdiğim her resim seni anlatır tablolarımda…
Sevgi denir bu yüreğimdeki ateşe,
Aşk denir gözlerimde parlayan;
Güneşlere…
Gözlerinde henüz göremesemde,
Beni sevebilme umudun yaşatır beni,
Sen'li hayallerimde…
Hayallerim ve umutlarım olmasa,
Ben yaşayamam bu boş dünyada,
Sen olmasan sevdiğim;
İnan ben yokum aslında…
Son ümitlerimi feda ettim,
Senin uğruna;
Sen olmasanda yanımda…
Bir uykuya daha dalıcağım;
Sensiz boş karanlık odamda…
Bu sefer son olucak,
Bir daha uyanmıcağım sensiz sabahlara…
Gözlerimi son kez kapatıyorum;
Yanı boş yatağımda,
Bir daha görmemek üzere,
Seni başka kollarda…
Şimdi sende kapat gözlerini,
Benim olmayan bedenini;
Teslim et cennette seni seven yüreğime;
Cennet bile cehennem olur,
Sen olmazsan yüreğimde…
Aşk dedikleri bu olsa gerek;
Uğrunda sonsuza kapatabilceğin,
Bir çift göz olsa gerek…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder