2 Ocak 2013 Çarşamba

Çaresi Yok Seni Unutmanın

Karanlık çıkmaz sokakların kuytularında vururken şişelerin dibine,
Elimde külünü dökmeyi unuttuğum sigaramın bir dumanıyla,
Seni çizerdim gökyüzüne...
Sen yavaş yavaş uçup giderken,
Ben senin gökyüzüne gidişini izlerdim...
Sen uzaklaşıp kaybolurken gözlerimden,
Yıldızların parıltıları çekerdi dikkatimi,
Yüzüne baktığımda gördüğüm ışık gibiydi çünkü...

Her gün seni unutmak için içer olduğumu farkettim,
Seni unutmak için seviştiğim şişelerin,
Aslında seni bana daha çok hatırlattığını farkettim...
Herşeyin sana benzediğini,
Herşeyin seni hatırlattığını...
Geç de olsa anladım...
Senin anlicağın;
Ne alkol dolu şişeler,
Ne de cigaramın dumanı...
Çaresi yok seni unutmanın,
Acısını yaşamak varmış sana olan aşkımın...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder