2 Ocak 2013 Çarşamba

Sen Unut Beni, Ben Unutmam Seni...

Gitmeni hiç istemedim aslında,
Gidişine izin verişim göz yaşlarına dayanamadığımdan...
Sanma ki gittin diye unuturum seni,
Sanma ki hayalinde terk etti beni...
Sen yanımda yoksun ama, gözlerimi kapattığımda hayalin hala yanımda...
Teninin kokusu var hala yatağımda ve başını koyduğun yastığımda...
"Gitmek istiyorum!" deyişin hala çınlıyor kulaklarımda,
Deliriyorum kapıdan çıkıp gidişini hatırladıkça...
Cezalandırmamak için gidişine sebeb olan şerefsizleri,
Zor tutuyorum kendimi inan bana...
Şu elimdeki dumanda sarmazsa düşüncelerimi,
Uyku tutmaz bundan sonra beni...
Öldüklerini görene dek aramızdaki iblislerin...
Sen unut beni, ben unutmam seni...
Ama ne adımı an,
Ne de adın geçsin girdiğim ortamlarda,
Unutmamı istiyorsan seni,
Uzak dur benden ve çevremden...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder