2 Ocak 2013 Çarşamba

Anla Artık Nasıl Acı Çekiyorum

Sana nasıl acı çektiğimi anlatmak istiyorum,
Ama kelimelerle bunu beceremiyorum.
Sanırım kelimeleri kullanmasını bilmiyorum,
Ya da onlar acımı anlatmaya yetmiyorlar...
Hani bir gökdelenin tepesine çıkarsın da,
Atlamak için aşağıya baktığında;
Aşağıdan o kadar da yüksek olmayan o gökdelen,
Sanki uzaydan dünyaya bakıyormuş gibi gelir ya insana...

Aslında kararlısındır oraya çıktığında,
Oraya kararlı bir şekilde çıkabilme cesaretini göstermişsen zaten atlarsın...
Ama bi an durup düşünürsün;
"Acaba ne kadar acı çekerim?" diye...
Sonra yüreğindeki o acının sesini duyarsın tekrardan,
Onu yaşamaya başlarsın...
Ve o an anlarsınki;
İçindeki acıdan daha fazlasını yaşayamazsın hiçbir zaman...

Kendini bir anda o boşlukta bulursun...
Tam zemine çarpıp ölüceğin anda,
O 1-2 saliselik zaman diliminde,
Yaşadığın acı yüreğindekinden daha büyük olur aslında...

Yüreğimdeki acı,
Tam da bu şekil işte;
Ben o gökdelenden atladığımda,
O kısacık sürede yaşayacağım acıyı,
Sana bu kadar yakınken,
Bir o kadar uzak oluşumu yaşarken hissediyorum...
Anla artık nasıl acı çekiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder