6 Şubat 2013 Çarşamba

Sevgi Bahçesi


Cesaretsiz yüreğimi esir almış sevgi bahçesi,
Dokunmaktan korkar oldum içinde,
Adının harfleri geçen her sevgi çiçeğine,
Ne kadar ürkütse de dikenleri,
Vazgeçemiyorum sevgini göstereceğin o günü beklemekten...

Sana dön gel diyemicek kadar güçsüzüm şu anda,
Ne yaptığımı bilemicek kadar seninle dolu bilinçaltım,
Bir o kadar da özledim seni aslında,
Dualarımı duymayışın göremediğim sevginle ahbab bu akşam...

Yıldızlardan dinle içimdeki sevgimi onlara haykırdım bu gece,
Kaldır başını bak gökyüzüne,
Eminim onlarda çizecektir silüetimi göklere...

Tek bir istediğim bakmasını bil,
Göremiceğin birşey yok içimde...
Sevilmeden sevdim onca gün gece,
Sevseydin belki bende olurdum 'Ferhat' bir şirineye...

Aşk içimdek mapuslarda yatıramadığım,
O üç harfli tek hece...
Söylenmesi bile başlatır lanetini
Tüm yüreklerde...

Sen cesaretsiz yüreğimin esir kaldığı sevgi bahçesi,
Dikenleri bırak doya doya sarayım seni kollarımla,
Her gülün dikeni vardır ve gülü seven dikenine katlanır ama;
Sen sevdirmekten çok kendini,
Yaktırıyorsun bana ciğerlerimi...

Aldığım her dumanda kafam ne kadar güzel olsa da;
Altımdakileri siktir edip seni hayal ediyorum yataklarda...
Sana verdiğim her değer ayarını bilemediğin altın gibi...

Demicektim ama;
Döküyorum artık içimi ne de olsa okumıyacaksın bunu da,
Seni çok özledim sevdiğim,
Közlediğin ciğerlerimden çıkan duman bile senden bana yadigar,
Seni hatırlatıyor gözlerinden ışık saçan her insan...

Gel diyemem ama gel dersen durmam bir dakika,
Kırarım gururdan kalkanlarımı istersen yalvarırım sana...
Öldürmeden bendeki beni sen sevgisi,
Sen gel sevginle yaşat beni...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder