12 Şubat 2013 Salı

Özledim Çok Özledim../Akrostij

Sesini duyar gibi oldum,
Uykularımın derinliklerinden,
Leylam olmuşsun mecnununkinden,
Tanıyamadınmı ben mecnun; leylanınkinden...
Adlarımızın farkına takılma,
Ne farkım kaldı ki leylanınkinden?
Islak ıslak sana gelmedim mi?
Mağlup olup aşkına acılara boyun eğmedim mi?...

Sevgimin şahidi uykusuz gecelerim,
Esirinim ben senin yüreğinin,
Nedendir bu denli sana olan sevgim?
İstenmeyecek kadar az mı sevgim?

Sevmeye doyamam gül yüzünü,
Ellerim hasret kokuyor yokluğundan ötürü...
Verdiğim değerin bu mu hakederi?
İnanırsan bana daha da mutlu edebilirim seni...
Yorgun bitap düştü yüreğim,
Orta kaldı sevgim, sanki bedenim yarı çıplak...
Ramak kalmıştı hayatıma son vermeme,
Ummadığım anda yaktın beni gözlerindeki ateşinle...
Mutluyum seninle, mutluluğumuzu daha fazla bekletme...

||Ahmet Çağatay/Özledim Çok Özledim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder