5 Ağustos 2013 Pazartesi

Hani Giderken...

Hani giderken tüm rüzgarı arkana alıp,
Bütün gemilerimi yakıpta gittin ya;
Ateşinle sana ulaşmaya çalışıp, hiç yaklaşmayayım diye...

Hani, giderken gözlerime son bir bakış attın ya,
Her an benim ol, ama ben senin olamam,
Bana bahşettiklerini sana sunamam der gibi, gittin ya...

Hani, giderken son bir kez sarılıp koklamak istediğimde,
Bana sanki azrailim gibi sarılıp kokladın ya,
Hiç gözlerin dolmadı ama, gitmek zorundaymışsın gibi bakıpta gittin ya...

Hani, giderken dedin ya belki bir gün yine kesişir yollarımız,
Belki kaderimsindir, kaderinimdir demiştin ya,
Bir daha çıkamazdım ki karşına seni onunla gördükten sonra...

Hani giderken demiştin ya seni sevmiyorum artık diye,
Seni haketmiyorum demiştin ya...
Peki ben sensizliği hakediyor muydum?

Hani giderken gözyaşlarımı silmiştin ağlama demiştin ya,
Giden sevgiliyi izlemek o kadar kolay mı sanıyordun sen?
Sen ağlamayı unutmuş olabilirsin, ama ben henüz tanışamadım gülüşlerimle
Bir gözyaşlarım var şimdi ellerimde,
Bir de sensizliğe bulanmış hazin duygularım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder