17 Mayıs 2013 Cuma

Gözlerinle Ömrümü Sömür


Gittiğin gün bitmedi ömür
Gel gözlerinle devamını sömür
Yanındaki piçe selam ilet benden
Ben ölmeden bitmicek bendeki sen
O yüzden alıcam canını o itin
Tasmasını takarsın boynuna ondan kalan hatıra olsun sana
Özlemim kaldı dünlerimde
Yaptığın kahpelikle sanma terk edicem seni o piçin ellerine
Ellerimle cezasını kestiğimde anlayacaksın.
Beni bırakıp gittiğine değil
Yaptığın kahpeliğe bu isyanım
Dilden düşenler yüreğimden düşenlerdir
Bilirsin söylediklerim benim için en buyuk yemindir
Belki dindar değilim herkes kadar
Ama müslümanım diye geçinmedim senin kadar.
Ahirette gelicek fani dünya masasının hesabı amel defterlerimizle
Bende yalan yok o zaman göreceksin kandırdığın dostların nerde...
Şimdi bana ihanet edenlerin hepsi kahpe ne farkın kaldı sattın kendini bir piçe.
Varsın herkes bıraksın beni yalnız
Zor günümde bırakın kalayım yalnız
Herkesin yönetmen olduğu bu hayatta
Rol yapamayan kaybedermiş
O yüzden kaldım yalnız...
Senaryo bittiğinde görüşürüz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder