2 Ocak 2013 Çarşamba

Uzun Zaman Oldu Sen Gideli...

Yıllar geçti aradan...
Moraran göz altlarımdan, o çok sevdiğin yeşil gözlerim gözükmüyor artık...
Morlukları sorarsan;
Onlar... Onlar sardığım sigaralardan...
Saçlarımda beyazladı sanki biraz, birazda kelleştim sanırım...
O çok sevdiğin, tenini tenime değdirirken ellerinin içinde kaybolduğu saçlarım yok artık...
Alnımda ve yüzümde de çizikler oluşmaya başladı...
Senin anlıyacağın; 
Bendeki sen ve içimdeki sen hariç herşey çok değişti çokkk...

Uzun zaman oldu sen gideli,
Ve ben seni sensiz sevmeyi öğreneli; çok zaman geçti...
Hatırlıyormusun, sen 'seni istemiyorum' derken benim sana söylediklerimi?
Bana geri döniceksin dediğimde gülümseyişini?
hıh...
Belki sen unutmuş olabilirsin ama, ben ne seni unuttum ne de son söylediklerini...
Geri dönüceksin, benim gibi seveni göremiceksin dediğimde yüzüme arsız ve umarsızca bakışını,
Ben unutmadım...
Sen unutmuş olsanda herşeyi, ben hala dün gibi hatırlıyorum geçmişimizi...

Çok zaman geçmiş aradan, belli...
Baksana sen bile değişmişsin...
Sevmeyi ve sevilmenin ne demek olduğunu öğrenmişsin.
Ama geç kaldın be eski sevgili... Geç kaldın...
Seninde gözaltların şişmiş...
N'oldu eski sevgili?
Benden sonra güldüremedilermi seni?...
Ben sana demiştim demekten nefret etsemde,
Bulamazsın benim gibi seni seveni demiştim dimi?...

Uzun zaman olmuş sen gideli,
Çok uzun zaman...
Hiç farkedemedim zamanın nasıl geçtiğini biliyormusun?
Bedenin yanımda değildi belki ama,
Ciğerlerimde senin nefesin, tenimde senin tenin ve hayalimde giderken bıraktığın sen vardı...
Şimdi kullanılmaktan buruşmuş kağıt parçasına benzeyen vücudunla,
Hasret kaldığın sevgime geri dönebilceğinimi sanıyosun ?
Kusura bakma eski sevgili...

Uzun zaman oldu sen gideli,
Ve çok değişti...
Ben de öğrendim artık seni sensiz sevmeyi,
Hayalinle yaşamayı,
Umutları günbegün tüketmeyi...
Öğrendim artık...
Senin hasret kaldığın sevgiyi,
Ben hayalinle yaşadım sen gittin gideli...
Şimdi sende hasret kaldığın o sevgiyi al koynuna,
Koynuna aldıklarından daha seviyeli sarılır sana...
Umutlarınıda yatır yanına,
''Keşke'' 'ler yerine ''belki'' 'lerle başlasın cümlelerin...
Çünkü; sen gittin gideli,
Ben ''keşke'' demedim hiç... eski sevgili...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder