2 Ocak 2013 Çarşamba

Unuturum Aslında Seni...

Unuturum aslında seni;
Karanlık çökmese gündüzlere,
Yıldızlar bu kadar melankolik parlamasalar,
Güneş hiç batmasa yada hiç yakmasa tenimi,
Unutabilirim seni...

Denizler dalganmasa ben onları izlerken,
Gözlerim dalıp gitmese denizlerin derinliklerine,
Sahilde el ele gezen bir çift görmesem,
Unutabilirim seni...

İçtiğim alkolün tadı güzel olmasa,
Sigara alkolle daha bi hoş durmasa,
Mezeler bu kadar tatlı olmasa,
Unutabilirim seni aslında...

Yine yapamadım,
Seni unutmak için yine bir tane bile sebeb bulamadım...
Seni sevmek için sebebim çokta;
Unutabilmek için neden birtane bile yok?

Kendimi kandırıyorum sanırım,
Sen beni unutsan bile;
Ben seni unutamicam anlaşılan...
Gözlerimi sonsuzluğa açana kadar...

Ölümün tadına varana kadar,
Acı çekmekten nefret edene kadar,
Bütün inançsızlıklarım;
İnandıklarımla çarpışana kadar,
Ben seni unutamicam anlaşılan....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder