2 Ocak 2013 Çarşamba

Sensizlikte Kayboluyorum Ben...

Ben seni sessiz karanlık gecelerde sevdim,
Kimseler görmesin, seni benden etmesinler diye...
Yıldızlara anlattım seni;
Eller bilmesin sevmesin seni diye...

Sahte sevgiyi ve sevgilileri gösterdim sana;
Sevgimin gerçekliğini anla değerini bil diye...
Senden bile çok sevdim seni,
Sen başkasını sevme diye...

Gözlerimi gözlerinden ayırmadım hiç,
Belki onlar anlatabilir seni nasıl sevdiğimi diye...
Oysa sen sevgimi göremicek kadar kör;
Bense sevdiğimden kör'düm...

Sonra kördüğüm oldum,
Çözemedim kendimi senden...
Terk edemedim sevmediğinden,
Terk edilmek istemedim seni çok sevdiğimden...

Şimdiyse dönüp baktığımda geçmişime,
Ne kadar aptal olduğumu görebiliyorum...
Ben sana hiç birşey öğretemedim belki ama,
Sen bana insanların sevgiyi haketmediklerini öğrettin...

Belki sen hiç sevmedin ama,
Ben seni senden bile çok sevdim...
Artık yalnızız;
Sen bende, ben sensizlikte kayboluyoruz...

Birlikteliğimizden tek farkı ayrılığımızın;
Ben mutluyum ihanet etmediğimden ve dürüstçe sevdiğimden,
Sen mutsuzsun;
Yaptığın kahpeliklerden ve....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder