2 Ocak 2013 Çarşamba

Sen Aşk'sın Bana...

Sen Aşk’sın Bana…

Seni henüz bulamamışken,
Yani aşk’ı bilmezken;
Gecelerin gündüzleri özlediği gibi özledim seni,
Yıldızların birbirlerine kavuşmak için geceleri beklediği gibi bekledim ben seni…
Gözlerimde umut,
Yüreğimdeki sevgi taneleri tükenmeden,
Bulmak için aradım seni yıllarca…
Bu uzun bekleyişin,
O bitmez tükenmez hasret ateşi,
Söndü.. Ben aşk’la tanışınca…

Şimdi gözlerimde farklı bir ışık,
Yüreğim de aşk’a tutsak bir kıpırdanış var artık…
Önceden yıldızlar kavuşsun diye sevdiğine,
Lanet okudum gündüzlere ve dört gözle izledim güneşin batışını...
Şimdi;
O güneşin batışını seninle izlediğim için,
Sensizken geçmeyen gündüzler;
Seninleyken çabuk bitiyorlar diye,
Çok sevdiğim o yıldızlı geceler seni benden alıyorlar diye,
Küfrediyorum yine…
Ama bu sefer yıldızların bencilliğine,
Gecelerin karanlık oluşuna…

Eğer Aşk buysa;
Sende aşk’sın bana…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder