2 Ocak 2013 Çarşamba

Sen Anlamasanda...

Hasret kokar sigaramın dumanı,
İçtiğim alkolün yok haddi hesabı,
Kafam kadar güzel olsa hayatım,
İçinde sen olmadan çekilmez kahrı bu dünyanın…
Acı’da versen bana,
Razıyım katlanmaya…
Sürse sürse bir ömür sürer,
Hayat zaten hep dert, tasa, keder…
Ölümüm olsan;
Yaşamaya değişmem seni inan,
Bilsem yanımda olamadığın her an,
Akrep yelkovana düşman,
Koşa koşa gelirim sana inan…
Göz kapaklarım birbiriyle savaşıyor;
Duyduğum her hüzünlü şarkıda,
Biri sel yaratmak isterken;
Diğeri engel olmak istiyor,
Göz yaşlarıma…
Ayrılıklar dile getiriyor,
Gözyaşlarımı
 aslında…
Anlamasanda bu gönlü;
Duymasanda haykırışlarımı,
‘Seni seviyorum’ diyor gözyaşlarımın her akan damlası…
Pınarlarım kurusada,
Göz kapaklarım şehit olsada,
Uğrunda;
Ben yine haykırıyorum dünyaya;
Seni Seviyorum diye,
Sen anlamasanda….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder