2 Ocak 2013 Çarşamba

Gitmek mi İstiyorsun?

Gitmek mi istiyorsun?
Sana kal demicem, gitmek istiyorsan gidebilirsin gerçekten...
Ama son bir arzum bir ricam olucak senden...
Git benden git... Git ama giderken herşeyini al benden,
Hiçbirşey bırakma ardında bendeki seni, tenimdeki kokunu, bakışlarını öpüşünü gülüşünü...
Yaşadığımız iyi veya kötü ne varsa al götür benden...
Gitmek istiyorsan eğer, geride ne nefretini bırak bana ne de sevgini...
Herşeyimi aldığın gibi benden, herşeyini de al benden, bedenimden...

Sonra git...
Ardına bile bakmadan, gözlerin dolmadan git...
Özürdileme benden "sevemiyorum" deme...
Onu seviyorum de, unutamıyorum de...
Gitmek mi istiyorsun?
Git o zaman git...
Ama en azından yaşadıklarımızın hatırına,
Giderken yalan söyleme bana...
Gitmek istiyorsan git...
Ama yalan demeden git...

O var aklımda de unutamadım de,
Yapamıyorum seninle sevemiyorum seni, izin vermiyosun sevmeme deme,
Bu kadar sevgiye ilgiye alışkın değilim ondan böyleyim deme ...
En azından giderken yalan söyleme...
Onu seviyorum unutamıyorum de ki; senin bilmediğin sevmeyi bende unutayım...
Şimdi gidebilirsin yada istediğin kadar yanlız kalabilirsin...
Ama gitmek istiyorsan gerçekten,
Söylediklerimi es geçmeden git...
Herşeyimi alıcaksan benden, herşeyini de al benden...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder