2 Ocak 2013 Çarşamba

Ben Biliyorum Senin Kimi Sevdiğini

Sıcak iklimlerin bunaltıcı gecelerinde seviştim özleminle,
Yakınındaydım her an yanıbaşındaydım...
Ama sen bir o kadar uzaktın bana...
İstesen koşa koşa gelirdim sana
Bunu bilmene rağmen...

Özleminden geldin dimi bu şehire?
Sende onsuz yapamadın,
Benim sensiz durmadığım gibi dimi?...

Kes artık yalan söylemeyi,
Seviyorum deme gözlerimin içine düşe düşe...
Ben biliyorum senin kimi sevdiğini...
Senin beni sevmediğin kadar seviyorum ben seni...
Zaten aşk bu demekmiş;
Karşılıksız sevmekmiş...

Günlerce seni beklerken ben;
Sen hep onun olduğu şehire gitmek için gün saydın...
İlk defa sevmemeye başladım İzmir'i...
İçinde hem sen hem de senin sevdiğin var diye...

Dolunay bu gece de benim için boğdu karanlığa dünyayı,
Yıldızlar sadece bana parlıyorlar...
Onlar bile anladı derdimi de;
Derman olamıyorlar...

Ben seni ne kadar çok sevdiğimi anlatamıyorum belki;
Yada; sen, benim seni sevdiğimden daha çok seviyorsun o iti...
Lütfen... Lütfen kes artık yalan söylemeyi...
Hala seni seviyorum deme bana...
Ben biliyorum senin kimi sevdiğini....

Gözlerine bakarken gözlerimdeki ışığı gördünmü hiç?
Hiç o kadar dikkatli bakabildin mi gözlerime?
Ya da söylermisin bana en uzun öpüşmemiz kaç saniye?
Beni sevdiğin için mi bu anların yaşanışı bu kadar basitçe?

Bende ki sen kadar, sen de ben olamadım bugüne kadar...
Bana varolduğumu söyleme...
Sen hiç varlığımı hissettirmedin bana bugüne kadar...
Yalandan sevişmeler, sahte öpücükler...
Sahte hüzünler, yalanlarla dolu gözyaşların...
Hangisinde bir parça ben vardım bunların?...

Lütfen... Lütfen kes artık bana yalan söylemeyi...
Ben biliyorum senin kimi sevdiğini...
Bana uzak olduğun kadar ona yakınsın şimdi,
Elini uzatsan belki tutmaz ellerini,
Ama seven sevilmezmiş bu öğrendim yeni sen de bil emi?...

Gözlerimi çekiyorum artık üzerinden,
Bundan sonra özgürsün istediğini yapmakta...
Gayrı ölsemde sana dön demem diyemem...
Aşk'ım büyük olsada gururumdan,
Başkasının eline değen ellerini ben elleyemem...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder