2 Ocak 2013 Çarşamba

Bedbaht Bir Aşığınım...

Bedbaht bir aşığınım,
Yerim yok sağında-solunda,
Hiç olmazsa kaldır başını da bir bak,
Parçalanmış gurursuz sıfatıma...
Özledim dön gel diyemiyorum,
Beni sevmediğin için seni
Bedhah Tanrıçam ilan ediyorum...
Sevgisizliğinden doğan varlığın yok ediyor günden güne beni...
Aşk isteyen kör bir aşığınım sen duymasanda sesimi,
Ölene dek peşindeyim süründürsende susuz çöllerinde beni...


Sevgim sana fazla mı dar geldi bilemedim?
Deseydin çıkarırdık yatakta üstümüzdekileri...
Ne seni becerebildim,
Ne de sevilmeyi...
Bunun sebebi;
Becermediğim için mi seni?
Sadece sevmeyi öğretti bana ailem,
Seninkiler nasıl anlattı sana aşk'ı ben bilemem...
Yatakta değil yürekte başlar bana göre aşk'lar...


Seni unutmak için biriktirdim odamda
Tonlarca cam şişeleri,
İçine ektiğim 5 yapraklı yeşilleri,
Sardıkça çarşafa dumanı hatırlatıyor bana gelişini...
Gidişini unutturuyor kısa süreliğine de olsa,
Dumanımdan çıkan senle avunuyorum yatağımda...
Bedbaht hayatımda bana bıraktığın tek gerçek onlar şimdi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder